søndag den 12. december 2010

Lidt julekort

Jeg er stadig i gang med at lave og skrive julekort. Hvert år har jeg lyst til at sende kort ud til "alle dem jeg kender" og hvert år må jeg indse, at så skulle jeg nok have været startet i januar, hvis det skulle være realistisk GG



Men her er et par kort, der er kommet i postkassen, fordi de skal "ud af landet" og er til nogle, som ikke læser bloggen ;)



Her er også et billede af Prize, der også i år har været aldeles snekuldret. Havde han fået lov, ville han også slå saltomontaler i hundesnoren i år. Men det sjoveste er nok, at han godt kan lide at så i sne til maven og tisse :O Den skøre dejlige hund. Og sådan ser han ud når han kommer ind fra haven med lidt sne på næsen. Og på spisebordet kan man se, hvad mor har gang i.

5 kommentarer:

  1. Lækre julekort - og dejlig hund:)

    SvarSlet
  2. Lækre julekort.
    Og Sir Prize er bare så flot en hund.

    SvarSlet
  3. Dejlige julekort : )
    Glæder mig til at møde den søde Prize en dag, han er jo fotogen *GG*

    SvarSlet
  4. Super flotte kort du har fået lavet.
    Et skønt billede af sir Price. Han er bare så dejlig.:)
    Du må ha' en rigtig dejlig 3.søndag i advent.

    SvarSlet
  5. Sikke et par dejlig julekort du har lavet- hvorfor ikke skrive kortene efterhånden som du laver dem?

    Dejlig snehund.

    Ha en dejlig lusiadag.

    Knus

    SvarSlet