onsdag den 29. september 2010

Med Sarah Kay stempel

Jeg synes det er så dejligt, når motiv og modtager passer rigtig godt sammen. Er jeg den eneste som køber et stemple med en enste i tankerne - uden tanke for, om det er et stempel, som kan bruges til andre? Jeg har i hvert fald ikke kun købt stempler, men også dies og pynt, som kun er blevet brugt en gang (hvis overhovedet).


Her har vi en lille kunstmaler i familien og spørg lige hvem der ville ønske, at hun havde den lille palette die fra QK?

8 kommentarer:

  1. Nåhhhr hvor er det sødt og selvom jeg er QK dronningen af Nordsjælland er der åbenbart grænser for den har jeg desværre heller ikke. Og JEPS jeg falder også for ting der kun bliver brugt få gange - men til gengæld gør lykke og så er det jo OK:

    SvarSlet
  2. Super skønt kort, og hvilken dejlig gestus at købe stempler, dies eller for den sags skyld andet pynt kun for en enkelt person. Du er et skønt menneske.
    Det er et herligt motiv og jeg er vild med de lyse farver.
    Knus

    SvarSlet
  3. Sikke et sødt kort... og jo kender det med at købe stempler, og kun få det brugt en gang... eller aldrig ;-) men kort laver jeg jo slet ikke...

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare super sødt, og flot : )
    Og jeg kander det SLET ikke ..... host måske lidt, det er noget helt særligt at lave et kort, men en bestemt person i tankerne : )

    SvarSlet
  5. Åh hvor er det kort bare sødt. Super fine farver du har lavet det i.
    Jeg har vist også en del liggende som aldrig har været i brug og noget som kun er brugt få gange.:)
    Glæder mig til at vi snart ses.
    Knus

    SvarSlet
  6. Super dejligt kort. Kunne silhuetten ikke klare paletten?

    Jo jeg køber tit stempler med ET bestemt lo i tankerne:)

    SvarSlet
  7. Super sødt kort og det er da bare herligt, når motivet passer til modtageren!

    SvarSlet
  8. WAAAU - Og nej det pproblem kender jeg da slet ikke til.... næ næ ikke mig - jeg laver aldrig fejl køb...
    OG det er så løgn.

    Fedt at du laver personlige kort som matcher modtageren... Lækkert

    SvarSlet