fredag den 9. april 2010

Silhouette kurser - (stadig et par pladser tilbage til fortsætterkursus d. 22. april)

Der er stadig et par pladser tilbage til fortsætterkurset d. 22. marts.



Planlagte kurser

Udover fortsætterkurset d. 22. og dagskurset i Herning d. 25. april, er der ikke planlagt flere kurser. MEN kender du et par stykker, som vil være mere "dus" med Silhouetten, finder vi en dato, hvor jeg holder kurset. Jeg annoncerer datoen og ser om der er andre, der kan have lyst til at deltage. Kurser afholdes typisk med 3 - 6 deltagere.



Om kurserne

Jeg synes det er vigtigt, at du kan bruge det du har lært, når du kommer hjem. Så begge kurser er med en blanding mellem teori og praksis, med gennemgang af emnet, hvorefter du øver på PC (gerne din egen) under kurset. Jeg vil også tage højde for individuelle ønsker.



Begynder

* Gennemgang af maskinen, udskæring og generelt om ”dies”


* QK’s og andre dies

* Manipulering af QK dies

* Udskæring og linjefarver

* Rotere og spejlvende

* Organisere filer og Thumbnails

* Sammensatte bogstaver



Fortsætter

* Repetition af begynderkursus

* Print og skær

* Samspil mellem produkter (vinyl, rhinstene mv), program og Silhouetten

* Mere om sammensætning og sammensatte bogstaver

* Matter og skygger

* Tegne og udskære egne figurer



Du kontakter med ved at sende en mail til nikolette(a)altholm.dk













Se evt. mere på min blog samt nogle eksempler på, hvordan jeg har brugt Silhouetten (og du vil se, at jeg ikke bruger Silhouetten til alt) NikolettesPapirBlog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar