mandag den 14. december 2009

Nu er Beaglen blevet den lille

Lidt nyt om Prize, som vokser helt vildt. I dag sagde dyrlægen, at han vokser for hurtigt, så vi må sætte hans fodermængde ned. Måske lagde Prize mærke til min reaktion i fredags, da hans vægt var gået gra 15,6 til 17,2 kg på bare en uge, for han har levnet mad de sidste 3 dage GG Ellers er han nu madglad nok, så det kommer nok igen.



I går var vi til fødselsdag hos min søster Kis. Kis har en blandingstæve, Sophie, som er 3-4 år gammel. Den gider ikke hvalpe og det har Prize ikke prøvet før, så selv om han ellers renlig, så blev han så skræmt, når hun afviste ham, at han kom til at tisse på gulvet. Så har han og vi også prøvet det GG



Men min mors Beagle, Joy, var der også. Og hun er helt vild med Prize og de kan lege i timevis. Sjovt nok, synes jeg, at den Beagle bliver mindre og mindre, for så meget vokser Prize da heller ikke :-O Her er lidt billeder fra søndagen. Desværre gad Sophie ikke være med på billederne.





















Og ha' nu en rigtig dejlig uge!











3 kommentarer:

  1. Han er godt nok blevet stor ham Sir Prize!
    God december til dig.

    SvarSlet
  2. Ja hold da op hvor er han blevet stor. Men han er stadig skøn.:) Jeg kan godt lide det udtryk han har i det øverste billede. Prizeless ;o)
    Du og familien må ha' en rigtig dejlig juleuge.:)

    SvarSlet
  3. Dejligt at de sådan kan tumle. Han er godt nok blevet stor, det går alt for hurtigt.

    SvarSlet