søndag den 30. august 2009

De sidste "Grattis Kort" i denne omgang

Har din weekend været lige så god som min? Min weekend startede jo med, at jeg fredag fik lige nøjagtig DET job jeg har søgt efter: Regnskab/Bogholderi i en mindre privat, dynamisk og international orienteret virksomhed, 20 timer om ugen.. og ikke mindst til en fornuftig løn GG Der kan man bare se, hvad det betyder at have sine målsætninger på plads.. noget jeg har doceret elever og klienter om, men havde svært ved selv (bagerens børn) :-$ Så weekenden er gået med at købe "arbejdstøj", få de sidste momsregnskaber på plads for mine klienter (og mig selv) og hygge i sommerhus med Bjarne, så jeg er klar til at starte allerede tirsdag. Det bliver så dejligt at indgå i et team igen, der er nemlig så tomt, når man kun arbejder hjemme helt alene.

Anyway, back to business ;-) Selvom det er svært, når man er så glad. De sidste 3 kort af 10, som nu er afleveret til min veninde, der bestilte dem fordi hun var så glad for at have dem liggende til lejlighederne byder sig. Og det er så disse kort, som blev afleveret i den kortholder jeg har vist tidligere på måneden.



Håber, at du nyder det sidste af denne weekend og går ind i ugen med godt mod!

Hilsen

Nikolette, der har sommerfugle i maven.

6 kommentarer:

  1. Tillykke med dit nye job. Hvor bliver det spændende. Glæder mig til at høre mere om det når du er kommet igang.
    Super skønne kort du har fået lavet.
    God søndag, Annette

    SvarSlet
  2. Nej, Nikolette, hvor godt. Stort tillykke med dit nye job. Ønsker dig pøj, pøj med på tirsdag.

    Super lækker kort du har lavet.

    Nu må du nyde dine sidste 2 dage ;O)

    Mange knus

    SvarSlet
  3. Stort tillykke. Hvor er det dejligt at du har fået lige præcis det job du ønskede dig. Glæder mig til at høre mere.
    Det er nogle meget flotte kort, med nogle søde detaljer. Jeg må lige se din kasse næste gang vi ses..
    God søndag til dig og Bjarne.

    SvarSlet
  4. Ejj Nikolette - MANGE gange TILLYKKE med dit nye job... Hvor er det sejt gået... :o)
    Nogle rigtig flotte kort med nogle lækre detaljer og ikke mindst farver...
    God søndag til dig...
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  5. stort tillykke med dit job, skønt når det lykkedes at få ønske jobbet. Flotte kort du har lavet.
    Du må også nyde det sidste af weekenden.
    knus Pia

    SvarSlet
  6. Rigtig søde "grattis" kort. Og 1000 x tillykke med dit nye job. super dejligt for dig.

    SvarSlet