fredag den 3. juli 2009

Spell Binders & Udfordring

Tak for din kommentar til min blog! Det er så dejligt at læse kommentarer :-D

Jeg har lovet at lægge et link ind på den engelske hjemmeside, som Monica har introduceret mig til. De sender uden fragt også til DK og deres Spell Binders sælger de til fornuftige priser.

Butikken hedder Once Upon A Stamp ..så god shoppelyst!

Jeg har fået denne udfordring af Connie, hvor jeg skal skrive 10 ting om mig selv.
1. Jeg er gift med verdenens dejligste mand!
2. Er rig på god familie og gode venner.
3. Jeg er inkarneret kaffe-drikker.. men det skal være en god en af slagsen ;-)
4. Jeg kan bedst li’ soyamælk i kaffen.
5. Jeg synes det er sjovere at få idéer end at udføre dem :-$
6. ..så jeg er misundelig på dem, der er gode til at holde orden og renlighed i deres hjem og dem, der er gode til at sætte handling bag deres tanker.
7. Når jeg sparer eller får penge, så bruger jeg dem altid 2 gange (pinligt, når man har en solid regnskabsmæssig baggrund).
8. Jeg ”ælsker” Start Trek NG (og øv, har ikke set denne seneste film endnu).
9. Jeg hader dårlig kaffe (hellere god instant end gammel termokande).
10. Jeg tænder helt af, når nogen (inkl. mig selv) ikke viser omtanke for deres omgivelser.
Jeg giver udfordringen videre til Tanja og Monica..

Kærlig hilsen

Nikolette



2 kommentarer:

  1. Hej søde Nikolette...
    Tusind tak for linket og din udfordring.. :o)
    Scrapknuzz hende den krævende... Griner

    SvarSlet
  2. Hej Nikolette.
    Hi hi ja jeg har sagt undskyld...hans kommentar var "det var jo det jeg sagde"
    Tusinde tak for hjælpen, jeg har hængt din info op så jeg altid kan huske det med de inchs. ;o)Tak for sidst det var kanon hyggeligt.:)
    Du må forsat ha' en dejlig uge
    Knus

    SvarSlet