onsdag den 15. juli 2009

Nyt banner og mere Albin

Bjarne og jeg var på fotokursus på Samsø i sidste uge. Det var et kanon kursus og kan varmt anbefales! Vi fik taget en masse billeder og jeg sendte denne hilsen som e-postkort. Hilsen er selvfølgelig digitalt scrappet.

Vores svenske venner har været her i et par dage og jeg nåede lige, at få lavet et l/o mere færdigt, som de kunne tage med hjem. Jeg er så glad for mine "tivoli-dies" fra QK.. bare se dem brugt om nogle dage..
..og gad vide, hvor længe vi bliver ved med at se verdenen gennem en firkant efter sidste uges påvirkning. Det er helt vildt som man kan få klikket på kameraet nu!
Fortsat god sommer
Nikolette

5 kommentarer:

  1. Det lyder som et godt kursus - det kunne være jeg skulle overveje det til næste år :o) Flotte billeder og et superskønt LO - dejlige farver og skønne detaljer.
    Knuzzer
    Pialine

    SvarSlet
  2. Det lyder fedt med fotokursus. Det vil jeg også gerne på en gang.
    Det er ihvertfald nogle super flotte billeder du har taget.
    Glæder mig til at se hvad der ellers kommer ud af at se verden gennem en firkant:O)

    SvarSlet
  3. Det lyder da bare for fedt med et fotokursus - det må på min ønskeseddel....
    Hvor er det et pragtfuldt Layout du har fået lavet - de passer bare perfekt dine tivoli dies...
    Jeg er vild med dit nye hoved på sin blog..
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  4. Hej Nikolette.

    velkommen til min blog.

    Det er skønt at have dig som læser!!

    Jeg er vild med dit banner!! Det er bare super flot fanget - mon du har en meget lækkert kamera, det tror jeg ;-)

    SvarSlet
  5. Ih det lyder som om at I havde et skønt fotokursus. Sikke nogle skønne billeder du har fået taget. Flot digi-LO du fik lavet af dem. Sådan et kursus kunne jeg godt tænke mig. Men så skal jeg nok ha' et større kamera.

    Hvor er LO'et bare skønt. Skønne farver og QKdetaljer.

    En super flot header du har fået på bloggen:)

    SvarSlet